Nekoliko riječi o meni
Prvostupnica sam fizioterapije, i studentica diplomskog sveučilišnog studija fizioterapije, Sveučilišta u Osijeku. Svoje desetogodišnje iskustvo rada s djecom atipičnog razvoja gradila sam kroz rad u udrugama, ustanovama i privatnim kabinetima nakon čega započinjem voditi vlastiti kabinet za podršku senzomotoričkom razvoju djece – NeuroArt.
Posljednjih godina kroz svoj rad i stručna usavršavanja usmjerena sam na rad s novorođenčadi i dojenčadi te djecom niže kronološke dobi koja pokazuju atipičan razvoj na području senzomotorike. Aktivno sudjelujem na domaćim i međunarodnim kongresima i konferencijama.
Osim direktnog rada s djecom uživam u kreiranju edukacija i radionica za stručnjake, roditelje i studente u području ranog i predškolskog odgoja, obrazovanja i (re)habilitacije.
Cilj mog rada je izgraditi čvrste temelje za rast i razvoj djece, a stručnjacima pomoći u savladavanju svakodnevnih izazova u praksi primjenjujući znanstvene činjenice kako u direktnom radu s djecom tako i u podučavanju stručnjaka. Čvrsto vjerujem da roditelji trebaju biti aktivni sudionici terapijskog procesa, a potrebe obitelji jednako su važne kao potrebe djeteta.
Zaljubljenica sam u knjige, neuroznanost i NeuroArt.

Edukacije, stručna usavršavanja i sudjelovanje na kongresima
- Analiza pokreta I učenje obrazaca pokretanja kod djece s cerebralnom paralizom I sličnim neurološkim stanjima – specijalistički trening temeljen na MAES Therapy pristupu, pod vodstvom Jean Pierre Maesa
- Specijalistička edukacija terapije senzorne integracije (University of Southern California division of occupational science and therapy I Western Psychological services).
Završetkom ove edukacije licencirana sam za provođenje terapije senzorne integracije te provođenje I interpretiranje testa senzorne integracije I praksije.
- Završena stručna izobrazba pod nazivom “Stručna podrška u ranoj razvojnoj dobi: Koraci u razvoju i primjeni Ranog interventnog programa“
- Završena stručno usavršavanje pod nazivom „ Marte Meo – prirodna podrška komunikaciji ( za praktičare)
- Završena edukacija PECS basic – komunikacija putem razmjene sličica
- Završen program “Primjena terapeutske igre u vrtićkom okruženju”
- Sudjelovanje na stručnom usavršavanju “ Pravilno postupanje kod djece s rizikom za neurorazvojne poremećaje”
8. Sudjelovanje na stručnom usavršavanju “Procjena I terapijski postupci u aktivnostima hranjenja, jedenja I pijenja kod djece s razvojnim teškoćama”
9. Sudjelovanje na teorijskom i stručnom usavršavanju “ Procjena kvalitete spontanih pokreta”
10. Sudjelovanje na stručnom usavršavanju “ Pravilno postupanje kod djece s rizikom za neurorazvojne poremećaje”
11. Sudjelovanje na radionici “ Rana intervencija” ( Early intervention masterclass workshop) pod vodstvom Margaret Miller
12. Sudjelovanje na stručnom usavršavanju “ Cerebralno oštećenje vida u djece”
13. Sudjelovanje na stručnom usavršavanju „Ultrazvuk u dijagnostici ranog oštećenja mozga” (teorijski dio)
14. Sudjelovanje na teorijskom dijelu tečaja I kategorije “Transkranijska dopler sonografija u djece”
15. Sudjelovanje na stručnom usavršavanju pod nazivom „HINE – Hammersmith neurološki pregled dojenčadi”